Impozit / Impuesto

Algoritmii internetului iar mi-au scos în cale niste dileme de-ale oamenilor în legătură cu impozitele (vezi video).
Răspunsul la problemă... nu e la mine.
Eu doar am încercat să mai apropii limbii române, pe lângă atâtea altele, și niste date... despre conceptul "Impozit", date/informatii culese de pe la alții, astfel încât... blindați cu informație, la o adică... când cascăm gura să spunem ceva, să nu putem fi dați la-ntors.
Eu nu spun nici că au dreptate unii, nici că au dreptate alții, ceea ce spun eu este că am observat că limba spaniolă este mult mai bogată în terminologie legată de tema impozitului, decât limba română, și... m-am gândit... așa, să luam și noi, pe datorie, de la ei, niște informații legate de temă.


Am muncit mult la articolul ăsta, dar pe cât am muncit de mult, nu am reușit să procesez nici un sfert din cât este de procesat. 
Chiar și asa, de primă importanță este să afle omul că un anume produs, un anume articol... există.
Ca și cu un nou continent, după ce îl descoperi hotărăști dacă și cât să-l explorezi sau nu.
Poate mai ajung prin pagina mea și oameni care își pot traduce articolul pe care încerc eu să îl prezint, și singuri. Eu încerc să le fiu de ajutor celor care, neștiind spaniolă, nu-și pot lua singuri informația din articol, dar ar dori să o ia... see more.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Monumentul Eroilor din Păcureți / Monumento a los Héroes (Păcureți, Prahova)

Săptămâna de lucru / Semana laboral